torstai 28. helmikuuta 2013

Pitkän työpäivän huono ruokarytmi

Tänään oli taas sarjassaan huonoimmat ruoka-ajat osa 1003 tai jotain.

Eka tauko aamulla 8:30 pirtelö+ ruisleivän puolikas kevyt aamupalajuustolla.

Toka tauko 14:00 lohikeitto ruokalassa.

Kolmas tauko 17:00 patukka+50g raejuustoa.

Kotona 20:30 15cm kokojyvä subi grillattu kana ilman kastikkeita.

22:30 pirtelö

Ensinnäkin. Missä vihreet? Mun maha huusi salaattia, hyvä minä siitä et huomaan et tarviin salaattia, joka päivä. Ja sitten se et on niin kiire et ateriaväli on ihan öö-luokkaa ja kostautuu nälkänä illalla.

Lohikeitto: no liian vähän protskua. Tulin täyteen alla olevasta lautasesta ( puolet vaan jaksoin) mut nälkä oli heti parin tunnin päästä. Terveellistä joo mut ei toi hiilari peruna oo niin hyvä kun vanhakansa haluu väittää.

Pitäis aina valmistaa varalle kunnon eväät jos ruokasali tarjookin huonompia vaihtoehtoja. Eilen söin palan täytekakkua viiskymppisillä, hyi minä, mut samoin eilen kostautui pitkästä työpäivästä johtuva huono ruokarytmi nälällä jolloin kiusaus oli vaikeampi kiertää. Tänään sain vältyttyä vadelmakakun syömiseltä helposti vaikka työpaikalla tarjosi kolleega läksiäiskakkua, siis plussaa siitä.

Yhteenvetona: dieettaaja ei voi luottaa työpaikan ruokalaan vaan on valmistettava omat ruuat. + älä mene juhliin nälkäisenä. + tää puhelin sovellus on iha peestä ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti