Sivut

maanantai 25. helmikuuta 2013

Uusi viikko, vanhat kuviot

Välillä tuntuu, ettei mun blogiin oikeen tuu tarinaa kun tuntuu et viikosta toiseen syön samoja juttuja ja teen samoja juttuja. Aina ei ole edes mitään kauheen fiksua sanottavaa :) Joten koitan nyt sit vaan löpistä jotain, ei ehkä ihan lukijaystävällistä..

Tänään enhdin vihdoin salille. Tai no se oli sellanen 45 min tehokas treeni, koska piti juosta pankki ajasta toiseen kun tein asunnostani kaupat tänään. Siinä välissä kävin sit tekemässä treeniä tiukalla aikataululla. Mut olin tehokas. Kropassa tuntui ja hiki tuli. Kävin ensin kampaajalla ja pyysin Janikaa laittaan hiukset kiinni, silleen ettei mitään kauheen hianoo ku meen kummiski salille. Hienohan siitä kummiski tuli :)




Illalla olin soittotreeneissä maanantaiseen tapaan. Käsitreeniä sekin. Huomenna olisi valkun punnitus. Jospa valittelen sille kans tästä mun jatkuvasta nälän tunteesta.. Mitään "huonoja" ylimääräisiä en ole syönyt. Hyvä minä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti