lauantai 2. helmikuuta 2013

Tavoitteet

Kun aloitin elämäntaparemontin painoin 89kg. Aluksi ajattelin, että haluan pudottaa painoa pois sen minkä olin alle puolessa vuodessa lihonut eli reilu 15kg. Pikkuhiljaa painon pudotessa olen huomannut, että nälkä kasvaa syödessä. Tavoitteetkin muuttuu. Tuo 15kg on muotoutunut välitavoitteeksi. Haaveenani on painaa alle 70kg. Siihen on nyt viisi kiloa matkaa. Silloin painoa on tippunut 20kg. Riittääkö se? Moni skeptinen miettii, että luulisi riittävän. Kuitenkin itse pohdin, että siitä se haaste sitten alkaakin. Miten hallita painoa niin, että se ei seilaa takaisin avaruuksiin.

Kun olen saanut tuon 15kg rikki, olen päättänyt lisätä ruokavaliooni lisää hiilihydraattia (hieman). Haluaisin myös jaksaa liikkua paremmin, joten uskon tuon kalorimäärän lisäämisen hieman helpottavan. Haaveilen myös treenin tuloksen näkyvän vartalossani. Toki se näkyy jo nyt kun olen pienempi, vaikka painan periaatteessa saman verran kuin vuosi sitten. Kaventunut olen treenin ansiosta nyt enemmän. Haluan kuitenkin saada roikkuvaa kiinteäksi ja lihasta näkyviin, eikö jokainen nyt haluaisi?

Olen ajatellut, että rankasta työstäni huolimatta pyrkisin tekemään 2-3 salitreeniä ja 2-3 aerobistatreeniä viikossa. Haluan päästä siihen pisteeseen, että liikunta on elämäntapa eikä se laihduttamiseen liittyvä juttu. Vielä en koe niin, vaikka liikunnasta olen aina pitänytkin paljon.

Laitan tähän loppuun kuvan, jonka vuoksi olen monet itkut itkenyt. Jos tämä kuva teitä jotenkin puhuttelee, olet sitten skeptinen pussikeittodieettejä kohtaan tai haet inspiraatioo omaan muutokseesi, luulen ettei "parempaa" kuvaa gallerioistani löydy.

touko 2010 vastaan tammi 2013

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti