torstai 27. helmikuuta 2014

Crosstraining peruskurssi day 6 & 7

Maanantaina käytiin läpi rinnalle vedon tekniikka sekä kahvakuulalla ja tangolla. Keskiviikkona taas oli vuorossa tempaus kuulalla ja tangolla. Molemmat päivät tuntui tekniikoiltaan haastavalta. Molempien tekniikkaosuuksien jälkeen tehtiin lyhyehkö hikitreeni kiertoharjoitteluna. Vaikka oli melko lyhyet osuudet kunnon treeniä, otti sekin koville. Keskiviikkona kävin ennen peruskurssia 30 minuutin Hiit (high intensity interval training) tunnilla joka on kunnon rasvantappo treeniä. Siinä tehdään maksimaalitehoilla liikkeitä joiden väleissä on lyhyt palautus. Hiki lensi ja hieman heikottikin sen jälkeen. Jäätiin tyttöjen kanssa vielä liikkuvuus puolituntiselle ja venyteltiin toiveista mm. lonkankoukistajia. Auttoi ihan mielettömästi kun heti tuli notkeempi olo.

Viime sunnuntaista lähtien on ollut tosi vaikea noudattaa body campin ruokavaliota. On kauheesti tehnyt mieli leipää ja kana on tökkinyt huolella. Oon soveltanutkin, pakko vaan oli. Sunnuntaina on pojan ristiäiset jolloin en aio kaloreita laskea vaan aion nauttia kaikista tarjottavista.

Väsykin on ollut. Pitkiä yöunia ei meillä vieläkään ole vaan Alpo herää vähintään kolmen tunnin välein oli sitten päivä tai yö. Jouni juttelikin eilen levon merkityksestä treenatessa ja palautumisesta. Lepopäiviä on pakko mahduttaa treeniviikkoon, muutoin vie pohjan koko harjoittelulta. Olipa tää nyt kauhee vali vali teksti mut joskus tällästäkin.
väsynyt hikinaama Hiitin jälkeen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti