torstai 13. helmikuuta 2014

Crosstraining peruskurssi day 3: jumppa keskiviikko

Jumppa keskiviikko alkoi baby sambailessa. Poika oli koko jumpan hereillä ja viihtyi kantoliinassa. Kyykätessä tuntui kovasti maanantain kyykkytreeni. Illalla Poltteella Jounin ja Jennin johdolla käytiin läpi pystypunnerruksen tekniikka tangolla ja kahvakuulalla. Tekniikat erosivat kovasti toisistaan. Kovasti piti keskittyä vartalon hallintaan, kun selkä tuntuu herkästi menevän notkolle. Piti oikein ajatella laittavansa navan rankaa vasten. Kahvakuula alkaa tuntua kerta kerran jälkeen kätevämmältä käteen ja tykkään sillä tekemisestä kovin. Taidan hankkia sellaisen kotiinkin... Lopputunnista vielä vähän kyykättiin ja punnerrettiin.

Tuntuu et liikunta on ollut ainut keino tällä viikolla hallita/hillitä herkkujen himoa. Oonkin jumpan ja crosstraining tuntien lisäks kävellyt melko paljon. Hyvä näin, mut suklaan kaipuu on kova. Tuntuu kuin hormoonit vaatis sokerihumalaa. Veden juominen on ollut myös haasteellista tällä viikolla. Liikaa joutuu keskittyyn, et tulee juotua ja hurjasti 3 l tavoitteesta jään joka päivä. Ylihuomenna alkaisi Fit mon- ohjelma (15 viikkoa) Body campilta, mut en oo vieläkään saanut ruokavaliota, hmmm mikähän mättää vai onko tarkoituskin saada ne vasta lauantaina? Kovasti oon joutunut myös miettiin tota lisäravinne asiaa. Lähinnä mulla on käytössä nyt palautusjuoma, mutta kun en sais käyttää mitään lisä kalcium tuotteita normaalin ruokavalionlähteiden lisäksi perussairauteni vuoksi. Sinänsä tuo kerta annos 30g heraproteiinia ei sisällä kovinkaan paljon kalsiumia kun käyttökerrat viikossa on hyvinkin pienet, mut mietityttää se silti.

Jottei tämä postaus olisi väritön niin lisätään loppuun pari kuvaa meidän tän iltapäivän kyläreissulta. Kivaa loppuviikkoa kaikille. Katsotaan jääkö loppuviikon urheilut penkkiurheilun tasolle vai vieläkö sais lapsenvahtia et pääsis salille?

muitten lelut on aina kivempia kuin omat
revittyä kalkkunaa salaatilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti