Sivut

sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Turvottaako?

Turvottaako, no kyllä. Oon nytviidettä päivää syönyt n.1200 kcal vuorokaudessa ja kyllä se tuntuu. Mitään suuria vatsanväänteitä ja järkyttävää pöhö turvotusta/ällötystä ei ole, mut koko ajan on läski olo. Huomaa et pitää oikein aamuisin vetää vatsaa sisään peilin edessä, et tuntuis hoikemmalta kun kokonaisvaltainen valtavuus hallitsee mieltä. Joo mun pitäis uskoo, et kyl se paino putoo vaikka syö vähän enempi, mut miten sitä asennoituu et voi mennä viikkoja et tulosta näkyy. Aiemmin oli sentäs hoikka olo kun ei turvottanut, mut nyt turvottaa. On myös ollut tosi vaikee saada pidettyä kalorit tuossa 1200 kalorissa kun syö kaksi lämmintä ruokaa päivässä. Kasvissosekeitot auttaa hyvin kun ovat vähäkalorisia. Oon lisännyt raejuustoo, jos auttai pitää nälän tunnetta kauemmin pois. Toivottavasti tästä syömisen lisäämisestä saisi edes hieman draivia liikkumiseen. Toki olen kuluneen viikon liikuntasaldoon hyvin tyytyväinen. Odotan ensiviikkoa kovasti, kun mulla ei ole kuin yksi yövuoro keskellä viikkoa niin olisi ruhtinaalisesti aikaa salilla ravaamiseen.


No montakos munaa tuli syötyä pääsiäisen aikana? Minä edelleen yritän vastustaa kiusausta ja en ole vielä ratkennut kuvissa oleviin Mignon-muniin, mitä töissä oli tänään tarjolla. Hei 250 kcal/muna! Don´t do it!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti