keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

4. tasolle jippii!

Tänään soitin valmentaja Jaanalle ja kerroin pohtineeni sirtymistä nelostasolle camppaamisessa. Nelostasolla syödään n. 1200 kcal vuorokaudessa johon kuuluu 2 cambridge ateriaa ja 2 lautasmallin mukaista ruokaa.

kuva:www.cambridgeohjelma.fi
Oon aiemminkin jo huomannut, ettei kaikkina päivinä tunnu menevän alas kaikki kolme camppausateriaa mitä 3b tasolle kuuluu. Ajattelin, et olisi kivempi syödä ohjeen mukaan vain kaksi cambridge-tuotetta kolmen sijaan ja sitten ei tuntuisi et jätän syömättä tuotteita. Koitan pitää nyt alkuu tarkempaa ruokapäiväkirjaa, ihan vaan seuratakseni ettei kalorit ylity ja sit Jaanan on helpompi antaa vinkkejä miten ruuan saa monipuoliseks. Otin taas kalorilaskurin käyttöön, jota olen aiemminkin käyttänyt painonhallinnassa. Huvitti kun aktivoin sen tilin ja sieltä löytyi mun viime keväiset mitat ja kyllä, 20 cm on lähtenyt vyötäröltä. Hyvä minä!

Santeri oli ostanut kotiin Perheleipurien ruispaloja ja aamulla tyytyväisenä söin leipäpalat ja ihmettelin miks tuli niin kovin turvonnut olo. Kävin salilla ja koko treenin ajan oli niin ähky olo. Kun tulin nyt iltavuorosta kotiin tajusin et ei perhana, siinä leivässä oli ruista oikeesti vaan 48% eli vehnäleipäähän se miltei oli vaikkakin oli kuitupitoista. Ei mitään täysjyvää niinkun Vaasan ruispalat on paremmin.

Tänään oli iltavuorossa melko kiirus ja syöminen oli melko epäsäännöllistä. Ei oikein tullu vettäkään juotua ja päänsärky jyskyttää. Joten parempi lopetella tää kirjottelu.

tälläsiä välttelin tänään töissä
josko tätä karkin sijaan treenin päälle


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti