lauantai 23. elokuuta 2014

urheilumotivaatiota

Mulla on ollut kalajoen reissusta lähtien hyvä treenidraivi päällä. Serkkuni jo kommentoi facebookin treenipäivityksen alle et rauhottuisit välillä :) pyydän anteeksi et noi spämmää facebook seinää kun en saa muutettua tota treenipäiväkirjaa sellaiseksi ettei se lähettäis kaikkia treenitietoja faceen (sano hep jos osaat neuvoa miten saan tän kuriin). Miksi kirjoittaa treenit muistiin? No, mulla se toimii motivaationa. Tossa Heia heian sovelluksessa on se kiva et tällä viikolla viimeksi tuli info siihen et olin tehnyt viidennenkymmenennen crosstraining tunnin tänä vuonna. Oonhan mä lajia "jo" (lue vasta) puoli vuotta harrastanutkin. Siihen päälle toiminnalliset ja hiitit ni voin olla ylpeä itsestäni. Mikä saa sut salille? Vastaus on helppo: siellä huomaa oman kehityksensä. Siellä saa palautetta ja ohjausta ammatti urheilijoilta/valmentajilta. Siellä tulee kevyt olo.

Mulla on edelleen vaikeuksia sopeutua tähän hitaasti hyvä tulee ajatteluun ton painon pudotuksen suhteen. Toi treenaaminen kuitenkin muistuttaa mua siitä, etten pystyisi kaikkeen 3-4 voima painotteiseen treeniin viikossa paastokaloreita syöden. Myöskin se paastolla/dietillä tulleiden tulosten pysyvyys mietityttää ja sulkee sen mahdollisuuden pois. Kaiken kaikkiaan tää maltillinen tahti tuntuu toimivan. Vaa'alla käyn vieläkin liian tiuhaan ja poraan voimatreenin jälkeisen aamun +2kg:aa vaikka tiedän ettei se ole + kahta kiloa läskiä. Vauvakiloja on tippunut nyt kaiken kaikkiaan 15kg. 7kg vielä aion puristaa mut millä ajalla, sen näyttää vain aika. Mitään ruokavalio muutoksia en ole tehnyt huhtikuun jälkeen joten jatketaan tällä proteiinia + rasvaa linjalla, ei viljaa eikä kevyt tuotteita ja mahd vähän sokeria. Herkkuhimoja "hallitaan" ja hillitään materialismilla suklaapatukan sijaan.


vaikka olis uudet treenihousut, niitä ei kannata laittaa mave päivänä jos ne ei oo tarpeeks pitkät...


Mitä äiti edellä, poika perässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti