Sivut

sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Tällä viikolla olen


Tällä viikolla olen...

hoivannut flunssaista lasta

katsonut liikaa Gilmoren tyttöjä boxilta

käyttänyt lasta epävarmalla terveyskeskuslääkärillä

ollut ylpeä pojastani, joka oli joka lääkärin (varsinkin sen epävarman) unelmapotilas

treenannut rinnallevetoa

nähnyt ystäviä

kuullut salaisuuden

itkenyt

sotkenut lakanat juuri värjätyillä hiuksilla

syönyt herkkuja

viettänyt kaksi päivää Get up messuilla

Ihaillut muiden huikeeta kuntoa ja voimaa

olen ollut tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen

olen myös äsköisen vastapainoksi vihannut peiliä

vienyt pojan mummulaan yökylään

kuunnellut liian monta kertaa soivien lelujen renkutusta

käynyt ystävien upeassa uudessa kodissa

juonut "omenamehua"

välttynyt krapulalta

saanut nukkua yön ilman lapsen aiheuttamaa heräämistä

ikävöinyt lastani

käynyt lenkillä

miettinyt töihinpaluuta

tilannut lastenvaatteita netin kautta

ollut onnellinen

<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti