Sivut

tiistai 19. elokuuta 2014

Mama Looppaa

yhden päivän askeleet
Mulla on ollut nyt muutaman viikon Polar Loop aktiivisuusranneke käytössä. Siitä pystyy seuraan lepoajat ja istuallaan vietetyt ajat sekä päivittäisen aktiivisuuden matalalla, keskitason ja korkealla intensiteetillä. Se laskee päivittäin kulutetut kalorit ja otetut askeleet. Mulla ei ole tähän sopivaa sykevyötä, joten melko suuntaa antaviahan noi kalorimäärät on kun perustuu aktiivisuustasoon/painoon/pituuteen jne.

Skeptinenhän aina voi olla ja eniten ehkä itseäni häiritsee vekottimessa se et vaikka olisin ollut toiminnallisessa harjoittelussa toi ranneke sanoo et "vielä voisit olla aktiivisempi ja mennä vaikka hölkään 35 minuutiks" kun taas niinä päivinä kun on ottanut pari kävelylenkkiä ni aktiivisuustasot on hyvät. Kyl mä koen toiminnallisen hieman aktiivisemmaks tekemiseks kun kävelyn, mut ku ei ole sitä sykevyötä ni aika lelunahan tää vaan toimii. Sinänsä pidän tosta askel laskurista ja et pystyy seuraan sovelluksen kautta millaisia unijaksoja on yöllä ollut. Tässä on myös ihan normi kello.






Kuten ehkä kuvasta huomaa on mun yöunet ihan kortilla ja jotain olis pikkuhiljaa sille tehtävä et jaksaa. Mut unen määrään nähden aika hyvin oon jaksanut treenailla ja Kalajoen loman jälkeen on ruokavaliokin ollut hallussa. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti