Sivut

sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Uudet huudit

Torstaina tein tutustumiskäynnin Poltteelle. Oon aikaisemminkin aatellut maiseman vaihdosta Gogolta pois ja nyt muutaman ystävän houkuttelemana ajattelin hypätä tuntemattomaan. Asiakaspalvelu teki heti vaikutuksen jo ennen salille astumista tutustumisaikaa varaillessani. Ilmapiiri vaikutti rennolta ja esittelijä vakuutti salilla käyvän kaikenlaiset ihmiset. Itse jotenkin pongasin vain ne ammattiurheilijoilta näyttävät crosstreenaajat. Hän kertoi ettei peilejä löydy ja minkälaisissa vaan vaatteissa voi tulla treenaan. Mieleen jäi erityisesti se, että salilla sanottiin lajia opetettavan ja niinhän tytöt jo kertoivatkin, et tekniikan kanssa ollaan tarkkoja ja siellä todella ohjataan.

Kokeilin ystävieni kanssa kehonhuolto tuntia ja jälkeen kysäisin vetäjän mielipidettä siihen olisiko mun jo turvallista tulla crosstraining peruskurssille, vaikka synnytyksestä on vasta reilu kuukausi aikaa. Hän vakuutti sen painottuvan tekniikan opetteluun, joten rohkeasti vaan mukaan. Niin tämä plikka varasi paikan kurssille ja helmikuun alusta aletaan oppimaan.

Crosstraining on mulle melko uutta. Oon toki muutamia blogeja selaillut, jotka hommasta kertovat. Oon pitänyt lajia jotenkin tosi taitavien urheilijoiden juttuna, ei niinkään tälläisen epävarman palleron treeninä, mut hei. Eiks itsensä pidä laittaa likoon? Kovasti tytöt vakuuttelivat olevan hienoa kun huomaa itsensä kehittyvän niissä jutuissa joten let´s fin out :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti