Sivut

sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Run Forrest, Run!

Lähettiin koiran kanssa lenkille, mut se oli jotenkin kummallisen vaisu ja päätettiin kääntyä takaisin kotiin ja palauttaa piski makaamaan.


Päätettiin heittää juoksukamat päälle ja kirmata räntäkeliin ekalle juoksulenkille tänä keväänä. Ja uskomatonta, juoksin ekaa kertaa ever yhteen putkeen miltei 4 km, koko lenkin (3,98km). Tän jälkeen tuntui niiin super hyvältä, että en osaa sitä sanoin kuvailla.





Olin jo viikonlopun aikana päättänyt, et pian on pidettävä se sallittu herkkupäivä, koska koko ajan on ollut vaikeempi olla ilman herkkuja ja ehkä se hillitsisi taas hetkeksi noita mielitekoja kun söisin kerrankin sitä mitä haluan ja sitten taas kiristelisin herkkujen suhteen. Lenkin jälkeen lähdettiin Hook ravintolaan syömään. Sehän tiesi aiemmin mun herkkuna olleitten kierreranskalaisten syöntiä. Mul oli jotenkin kurja olo jo siitä, et just olin nauttinut siitä sporttisesta hyvän olon tunteesta lenkin jälkeen ja nyt olisin aikeissa tuhota sen syömällä roskaa. Kun nyt olin henkisesti päättänyt sallia itseni syödä mitä halusin niin söin.


Tämäkö nyt oli se mun herkku, jota muka olin kaivannut? Totesin syömisen aikana, ettei se ollut niin hyvää kuin muistin. Olen ihan varma, et lihavana se roska maistuu paremmalle. Silloin saa sen tyydytyksen, hyvän olon tunteen siitä ranskalaisesta. Mutta totesin, et se paras olo mulle tänään tuli siitä juoksulenkistä, ei tästä herkusta, mista se hyvä olo ennen tuli aina. Sanoinkin Santerille, et muistuttaa mua ens kerralla kun mun tekee mieli roskaa et mitä juuri sanoin. Ettei se ollut oikeesti nautinto!

Maha turpos ja lähdin kotiin farkun nappi ja vetskari auki. Vatsakipu seurasi myöhemmin. Mun ruokapäiväni koostui siis törkeästi yhdestä cambridge tuotteesta, yhdestä ruisleivästä ja ranskalaisista sekä irtokarkista. WTF!!!

Tästäon hyvä jatkaa herkuttomalla linjalla. Voin kertoo, ettei ihan heti tee mieli taas mitään herkkuja ja jos tekee, lähden lenkille. Piste.

Tässä viikon liikunnat:

Ma: Body Combat + hauis ja ojentajatreeni salilla
Ti: Kävely 43min
Ke: Salitreeni, koko vartalo
To:-
Pe:-
La:-
Su: Juoksu 3,98km, 29min

Perjantaina oli punnitus ja plussaahan sieltä tuli. Haluan ajatella sen olevan nestettä eikä läskiä. Ehkä mun kroppa on vaan ihmeissään tästä ruuan lisäämisestä. Oon kuitenkin syönyt pääsääntöisesti hyvin ja mitään herkkuövereitä ei ennen tätä päivää oo ollut. Katsotaan mihin tää tästä kehittyy, mut liikkumiseen on nyt tosi hyvin energiaa ja olen siitä häpi häpi!


Täs mun uus hieno Camppaus shaker. Se on ihanan kapea ja istuu hyvin pieneen käteen, love it.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti