Sivut

maanantai 15. huhtikuuta 2013

Huippu viikonloppu takana

Perjantaina ennen Helsinkiin lähtöä mulla oli valkkutapaaminen ja punnitus. Jos on paino junnannut kolmisen viikkoa niin nyt oli huikee pudotus -2,1kg! Huomattiin vaan mun ruokapäiväkirjan perusteella et oon syönyt 4 tasolla hieman liikaa viime viikot. Periaatteessa yhden aterian liikaa. No päädyttiin kuitenkin siihen et jatkan näin kuin nyt oon syönytkin ( ilmeisesti lähempänä tasoa 5 ) koska tää tuntuu luonnolliselta ja energiaa on riittänyt liikkumiseen hyvin. Kuitenkin edelleen ollaan tarkkoina ettei annokset ole liian isoja ja joka ruuass ei ole ruokakermaa ja muita kastikkeita. Myös Cambridge ateria on vain kerran päivässä, treenipäivinä voi syödä toisenkin.

Eli näillä mennään:

Aamupala, lounas, päivällinen, cambridge+marjoja. Välipalana ja aamiaisella voi olla hedelmää.

Perjantaina saavuin Helsinkiin ja Ilta sujui Anna-Siskon kanssa kuulumisia vaihdellen. Käytiin ostamassa lauantain fitnes hässäkkään eväät ja lauantai aamuna startattiin jo ennen yhdeksää vesisateessa kohti kulttuuritaloa. Olin tosi innoissani päästä katsomaan kisoja livenä kun kuvat voivat antaa fitneksestä melko raadollisen näkökulman. Olin hyvin yllättynyt siitä et kaikkein mielenkiintoisimpia oli kehonrakentaja miesten kisat kuin bikini fitnes tyypit joita alunperin lähdin katsomaan. Totesin et todellakin livenä katsominen oli kivaa verrattuna pelkkiin kuviin. Porukka oli saanut joihinkin vapaaohjelmiin huumoria mukaan ja hihitellä sai.

Useita julkisuudesta tutuksi tulleita tyyppejä ja leveätä selkää ja kapeata vyötäröä oli joka puolella. Todettiin A-S:n kanssa et tuli kauhee himo salille kun katteli porukkaa.

Mulla oli yks tuttu kisaamassa bikinissä alle 168cm sarjassa. Saana ei päässyt finaalikuusikkoon mut näytti kyllä upeelta. Oli myös kiva nähdä työn tulosta niiltä tyypeiltä joita olen blogien kautta seurannut. Ehdottomasti on päästävä Lahteen seuraamaan syksyn kisoja. Kaikenkaikkiaan kisoista jäi hyvä fiilis vaikka kaikki omat suosikit eivät pärjänneet. Kova laji, kaikki ei voi voittaa.

Tutustuttiin myös messupuolelle ja tilattiin tarjouksesta Body-lehteä 4 numeroa. Kaupanpäälisiks saatiin treenikalenterit ja koska ei kannettu käteistä mukana yllärinä saatiin myös t-paidat I Love my body tekstillä. Siinä olkoon uusi tavoitepaita koska en nyt vielä myönnä rakastavani kroppaani ja tuo S-koko on vielä haave. Kyl se päälle mahtui mut ei ehkä niin upealta näyttänyt.

Illasta oltiin ihan poikki. Käytiin Hesassa vielä Memphisissä syömässä salaatit ja painuttiin pehkuihin. Jäi suunniteltu kapakka kierros väliin kuumeisen ja väsyn olon vuoksi.

Sunnuntai aamuna kävin hölkkälenkillä vielä ennen junamatkaa kotiin. Pakkohan se oli kun olin kantanut treenivaatteita toiseen kaupunkiin asti.

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti