Sivut

sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Kiusauksien viikonloppu

Onneksi tämä viikko loppuu ihan just. Olen kuitenkin selvinnyt krapulapäivän mieliteoista kunnialla. Voin kertoo, että monta kirosanaa se on vaatinut ja paljon peiliin tuijottamista. Tämän illan leffareissusta selvisin Pepsi Maxin voimin, vaikka popcorn-kaappi Plevnassa tuoksuineen huusi mun nimee. Olen mielialasyöjä ollut koko aikuisen ikäni. Tämän viikon selvittyäni ilman sipsi-/karkkipussiin sortumista on pieni ihme. Vielä ei ole kyse siitä, että osaisin jotenkin käsitellä tunteitani paremmin. Kyllä, edelleen haluaisin hakea lohtua Taffelilta en vaan ymmärrä miksi.

Ensiviikko tuo mulle kauan kaivatun loman. Aion viettää sen tekemällä juuri niin paljon tai vähän asioita kuin haluan. Koitan olla stress free (atleast I hope so). Toivon ensiviikon tuovan jo sen yhden välitavoitteen eli -15 kg pudotuksen. Voi vaan olla, että sen toiveen olen pilannut tällä mielitekojen viikonlopulla ryypiskeltyäni perjantaina. Tiistai sen paljastakoon...

2 kommenttia:

  1. Olet edistynyt tosi hienosti ja maltilla, pisteet siitä. Tosi paljon tsemppiä tulevaan, unelmakroppa on jo puolet lähempänä kuin matkan alussa! ;)

    VastaaPoista