Sivut

perjantai 16. toukokuuta 2014

Lounaan muotoinen aamiainen

Yks suurimmista muutoksista mitä olen nyt kuutisen viikkoa sitten tehnyt on aamupalan muokkaaminen. Vuosi sitten opettelin ylipäätään syömään aamulla.
Aikaisemmin oon syönyt leipää tai puuroa mut nyt oppineena et ne siirtyy lyhentämättömänä mun selkämakkaroiksi olen valmentajani ohjeen mukaisesti muokannut aamupalani lounaan muotoon. Aamupala on hyvin samanlainen kuin se olisi jos söisin esim. klo 12. Monesti syön edellisen päivän jämiä kuten tänä aamuna ja kuvasta näkyy. Pääosaa esittää proteiini ja rasva.

Tänään pääsin aamusalille ystisten kanssa ilman Alpoa kun mies piti pekkasen ja toimi lapsenvahtina. Tänään oli se päivistä odotetuin kun viimeksi olin treenaamassa maanantaina. No eihän se sit oikein kulkenut (varmaan siks ku sitä oli just odottanut) tai ei tullut sellasta perus tää on ihanaa ja pala rasva pala -oloa. Mut saatiin treeni tehtyä.


Ei ollut paljon porukkaa liikkeellä :)






Illalla harrastin hieman kokki kolmos-hommia ja tein porkkanaleipää. Pohjana toimi muna, cashew- ja mantelijauho. Ja tietenkin se porkkana. Ei siis viljaa. On se hyvää mut kauheesti en nautiskellu kun hiilaria siinä toki on ja muna on viimeaikoina aiheuttanut vatsakipuilua, joten tyydyin kahteen pieneen palaseen.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti