Sivut

keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Polje polje!

Kai sitä on sitten melko väsynyt kun nukkuu pommiin kampaaja-ajasta. Kun heräsin, oli puhelimessa 7 puhelua ja pari viestiä et sun pitäis olla täällä. Ehkäpä raskauteen kuuluu myös dementia? Kampaajani kuitenkin kaivoi ajan mulle vielä täksi päiväksi myöhemmin, joten tukka katastrofia ei ehtinyt syntyä.

Päätin kaiken väsymyksen keskellä kuitenkin olla reipas ja liikkua edes vähän. Kun ei ole 4 kuukauteen juuri muuta tehnyt kuin käynyt töissä ja vessassa oli 10 km:n pyörälenkki hieman pelottava ajatus, mut pakko oli yrittää. 45 min kuluttua olin kuitenkin urheilusuoritukseni tehnyt ja polkenut tuon 10 kilsaa. Hyvä minä. Hiki siinä tuli ja pissahätä.

Joku, joka ei mua päivittäin näe, ehkä miettii onko mulla jo vauvamahaa. No, ei sitä oikein vielä voi vauvamahaksi kutsua, pikemminkin turvotukseksi, mutta nähköön kukin sen minä näkee. Tässä sivuprofiili tällä hetkellä:




"mummoHelkama" ja kaikki kolme vaihdetta :)

Jos nyt on urheillut, taidan sallia itelle yhen jätskin. Ehkä vaan sen takia et on kesä..

2 kommenttia:

  1. Hyvä Mama! :) Sä selkeesti taisit kaivata tämmöstä pientä painostusta, nyt kun olokin alkoi helpottamaan. Kohta sä vielä kadut, että jäädytit sen salijäsenyyden.. ;)

    VastaaPoista
  2. Hyvä, hyvä! :) Ihanaa että huono-olo alkaa helpottaa. Sä pääset nauttimaan oikein todenteolla raskaudestasi. :)

    VastaaPoista