Sivut

sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Työntäyteinen viikonloppu

Oon ollut ihan koko viikonlopun töissä. Perjantai ilta töissä, kotiin nukkuun ja aamulla taas ylös. eilen märehdin virmassa 12,5h, ylläri ylläri nukuin 12h ja palasin takaisin töihin. Mulla on ihan törkeet vierotusoireet salitreenistä, koska se on kuluneella viikolla jäänyt vain yhteen treenikertaan.

Viikonlopun ajan on tuntunut, et koko ajan nälkä. En ymmärrä. Kiltisti olen Cambridge-pussukkani syönyt muun ruuan ohella. Tänään töissä nautiskelin täysjyväpastasta jauhelihakastikkeella. Karkkia on tehnyt mieli myös paljon, mutta kaippa mää sit aika sitkee sissi olen kun olen kuitenkin ne kauppaan jättänyt. Oon huomannut monesti viimeviikkojen aikana, kun toi lisähiilari on tullut ruokavalioon, et mun näläntunne olisi kasvanut. Oon huomannut myös, et niinä päivinä kun syön esim. pastaa tekee mieli myös herkkuja. Olen huomannut et pelkään useana päivänä ettei paino putoa seuraavassa punnituksessa. Senkö se yksi plussaviikko nyt teki, et jokaista punnitusta pelkään. Tiedän että moni miettii että onko nyt järkevää tuijottaa vaakaa kun näyttää pienemmältä, mut muistakaa mun tavoitteet on vielä savuttamatta. Olen vielä ihan kesken tässä projektissa. Mun pää ajattelee vielä samoin kuin hyvin lihava ihminen ajattelee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti