Sivut

tiistai 26. helmikuuta 2013

Aerobinen vapaapäivä

Tänään herättyäni lähdin heti lenkille. Mulla on sellanen kiva 40min kestävä lenkki, mutta tänään siihen kului miltei 10min kauemmin, koska oli törkeen liukasta. Musiikki korvissa koitin pitää rytmiä yllä, ikävästi kuitenkin joutui keskittyyn ettei kaadu takamukselleen. Onneks jossain kohdissa oli sentäs hiekkaa. Sitten äkkiä cambridge naamariin ja valkun punnitukseen. -600g oli tulos ja olen tosi tyytyväinen. Keskusteltiin siitä, että onko nyt ne 1kg viikossa pudotukset kaikki ohi vai mennäänkö tälläsellä perussuosituksella puoli kiloa viikossa tahdilla tavoitteeseen saakka. Jaana oli sitä mieltä, että ihan hyvin voi vielä tulla kilon pudotuksiakin. Kroppa vaan välillä hidastelee ja sitten taas pyrähtää. Keskusteltiin myös et mun kannattais vielä kuiteskin keskittyä niihin aerobisiin tunteihin ja polttaa rasvaa ennemminkun hankkia kovaa lihasmassaa mun syödessä vielä niin vähän kaloreita. MUTKU mä tykkään salitreenistä ja lihastreenistä. Emmää halua jumpata. No, eiköhän ne muutamat salitreenit viikkoon onnistu mut kokeilen nyt sit panostaa tohon aerobiseenkin. Käskystä sitten kävin vesijuoksemassa äsken uimahallissa 45 min. Oli sekin kivaa :)

Just kun eilen päivittelin ettei mulla ole mitään kirjotettavaa niin unohdin ihan kokonaan kuinka intona olen mun uusista opinnoista. Ilmottauduin siis Itä-Suomen avoimeen yliopistoon ja aloitin ravitsemustieteiden perusopintojen suorittamisen. Täältä Tampereeltakäsin se onnistuu myös Tampereen kesäyliopiston ollessa yhteistyössä tuon Itä-Suomen kanssa. Hyppään nyt niin sanotusti kesken lukukauden mukaan, mut suoritan nyt kevyesti alkuun pari kurssia ja sitten syksyllä lisää :) Oon ihan innoissani ja ihan pihalla tollasista verkko-opinnoista. Voisin viettää vaik kuinka monta hetkee noitten materiaalien kanssa ja niitä lukien, mut tuntuu ettei aikaa oo tarpeeks. Nytkin kaks vapaata meni ihan hujauksessa. Tarttee tehä joku kunnon aikataulu et saa kaikki oppimistehtävät summuut ajoissa tehtyä.





Kävin tänään päivällä Miian kanssa lounaalla ja sain ihania lihapullia. Oli ihanaa käydä Ohranjyvässä syömässä kun siellä saa aina annoksensa muokattua sellaseks kun haluaa ja ei heti ihmetellä mikä ruokavammanen toikin nyt on. Sain lihapullat ilman kastikkeita ja lisukesalaatin sekä perunamuusin eri kippoon. Suosittelen kaikille dieettaajille käyvän ulkona syömässä ja tekemässä niitä oikeita arkivalintoja. Juhlina sitten herkutelkoot ne ketkä voi.



Tää typy viettää seuraavat kaksi vuorokautta töissä. Kivaa viikkoa kaikille!

1 kommentti:

  1. Kuulostaa mielenkiintoiselta uudet opinnot, tsemppiä! Hienoa tuo puolen kilon pudotuskin, vaikka aina sitä tietysti toivoo isoja lukuja. Mullekin aerobisten lisääminen on paljon vaikeampaa enkä tykkää ulkona kävellä yhtään. Se on jotenkin niin tylsää...

    VastaaPoista